אוריאל בוסו בראיון: "הילדים שלי בהחלט רוצים את אבא בבית" • האזינו

    דוד לזר No Comments on אוריאל בוסו בראיון: "הילדים שלי בהחלט רוצים את אבא בבית" • האזינו
    16:20
    07.05.24
    איתי גדסי No Comments on רק ספין? דיווח: הרב שמואל אליהו יתמודד לרבנות הראשית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש (רביעי) התקבל דיווח על מטען שהוצמד לרכבו של סגן ראש עיריית פתח תקווה מטעם ש"ס אוריאל בוסו בעת ששהה באחד מבתי הכנסת בעיר.

    האירוע התקיים כאמור כשבוסו שהה בשיעור דף היומי בבית הכנסת ברחוב פיכמן בעיר, חוקרי המשטרה באו לזירה והחקירה בעיצומה.

    הבוקר (חמישי) התראיין בוסו ב'מדברים אקטואליה' עם מני גירא – שוורץ ודוד חכם ב'קול חי' כי "ברוך ה' – הכל בסדר גמור", בוסו סיפר על האירוע הקודם ואמר כי "לצערי הרב – בעבר כבר היה ניסיון קודם לפגוע בי, אז זה היה צעד אחד קדימה זה גם התפוצץ".

    בוסו אמר כי לא מתרגש מהאירוע וכי "כאיש ציבור שיש לו מגוון תפקידים ובין היתר אני יו"ר ועדת התכנון והבניה – מקרה כזה הוא דבר שיכול להיות".

    "אני לא מעוניין להיכנס לכיוונים ולמחשבות – את זה נשאיר לגורמי החקירה, אישית לא קיבלתי פרטים אם השאירו פתק או מסר ואני מקווה מאוד שבקרוב נדע מי עמד מאחורי זה".

    סגן ראש העיר החרדי – בוסו סיפר על הרגשות ועל התחושה שמעתה הוא יאלץ ללכת בצמוד למאבטח, "זה המחיר שאיש ציבור צריך לקחת בחשבון. העניין המשפחתי יותר מפריע, כלפי המשפחה זה ודאי לא נח זה באמת מפריע. אבל בעזרת ה' אמשיך לפעול".

    האם רעייתך אמרה לך בעקבות המקרה שתעזוב את הפעילות הציבורית? "לרעייתי יש הרבה נסיבות לבקש בקשה כזו, הילדים שלי בהחלט רוצים את אבא בבית, אנחנו עושים מה שגדולי ישראל אומרים".

    "ראש העיר בא אמש לזירה מיד שהוא נחת מחו"ל – וגם יו"ר תנועת ש"ס שר הכלכלה אריה דרעי התקשר לחזק ולעודד אותי", אמר בוסו.

    בוסו שב והדגיש כי "אנחנו רוצים להתמקד קדימה בעשייה, ולא לדוש בענין ולהשאיר את זה לגורמי החקירה. מי שמכיר אותי יודע שזה לא יפריע לי בעשייה. מי שעשה זאת כנראה לא עקב אחרי לאחר הפעם הקודמת שניסו לפגוע בי".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות